Tuesday, July 3, 2012

ဘားမား Vs ျမန္မာ

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ျမန္မာႏုိင္ငံကို ဘားမားဟု သုံးႏႈန္းျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ယေန႔အမ်ိဳးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ပါတီရံုးခ်ဳပ္၌ ျပဳလုပ္ေသာ (3.7.2012)သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ ေအာက္ပါအတုိင္း မွတ္ခ်က္ျပဳ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

"ကၽြန္မတုိ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံကိုေပါ့ေနာ္၊ လြတ္လပ္ေရးရစဥ္ကတည္းက အဂၤလိပ္ဘာသာအရ တရား၀င္ Burma ဆုိတာ သုံးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ဒီလို ဘားမားလို႔ သုံးတဲ့ဟာကို န.၀.တ (ႏုိင္ငံေတာ္ ၿငိမ္၀ပ္ပိျပားမႈ တည္ေဆာက္ေရးအဖဲြ႕)ေခတ္မွာ ေျပာင္းခဲ့ပါတယ္။ ေျပာင္းတုန္းက ျပည္သူလူထုရဲ႕ ဆႏၵကို လုံး၀မေလ့လာခဲ့ဘူး။ ဆႏၵခံယူပဲြ လုပ္တာကို ကၽြန္မေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ ျပည္သူလူထုရဲ႕ ဆႏၵသေဘာထား ေတြကို ေလ့လာမႈမရွိဘဲနဲ႔ တစ္ေန႔မွာ ဒီလိုပဲေျပာင္းလုိက္တာပါ။ ဒါကို ကၽြန္မအေနနဲ႔ေတာ့ မူအားျဖင့္ မလုပ္သင့္ ဘူးလို႔ ကၽြန္မထင္တယ္။ ဒီလိုႏုိင္ငံတစ္ႏုိင္ငံရဲ႕ နာမည္ကို ႏုိင္ငံျခားသားေတြသံုးဖုိ႔ကို ေျပာင္းတယ္ဆုိရင္ေတာင္မွ ႏုိင္ငံသူ၊ ႏုိင္ငံသားေတြရဲ႕ အထင္အျမင္ကုိေတာ့နည္းနည္းေတာ့သုံးသပ္သင့္ တယ္။ ဒါဘာလဲဆုိေတာ့ ျပည္သူကို ေလးစားတဲ့သေဘာအရပါ။ ေနာက္တစ္ခုကလည္း ဦးဉာဏ္၀င္းေျပာတဲ့အတုိင္းပဲ။ ဘာဥပေဒမွ မရွိဘူး။ ဒီလိုနာမည္သုံးရာမွာလည္း ဥပမာဆုိရင္ ကၽြန္မတုိ႔ အဂၤလန္ အဂၤလန္လို႔ေခၚေနတာ တကယ္ေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ တရား၀င္နာမည္က United Kingdom ပါ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မတို႔ ဒီလိုပဲေျပာတာပဲ။ အဂၤလန္လုိ႔လည္းေျပာတာပဲ၊ ၿဗိတိန္လုိ႔လည္း ေျပာတာပဲ။ UK လို႔ တကယ္ေတာ့ အမွန္ေျပာ ခဲတယ္။ ဘယ္သူ႔မွလည္း ဒါကို မေျပာၾကပါဘူး။ ကိုယ္သင့္ေတာ္သလုိ ေခၚတာေပါ့ေနာ္။ ဥပမာ ျပင္သစ္မွာဆိုရင္ ျမန္မာႏိုင္ငံကို ဗ်ဴမာနီးလုိ႔ ေျပာတယ္။ ဒါသူတို႔ ျပင္သစ္စကားေလ။ ကၽြန္မတုိ႔က ျပင္သစ္ႏိုင္ငံကို ျပင္သစ္လို႔ေခၚတယ္။ ဘာလို႔ လားဖရြန္႔စ္လို႔ မေခၚသလဲ။ ျပင္သစ္ကလည္း သူတို႔က ကၽြန္မတုိ႔ႏုိင္ငံကုိ ဗ်ဴမာနီးလို႔ေခၚတယ္။ ျပင္သစ္ကလည္း လာၿပီးေတာ့ ငါတို႔ႏုိင္ငံကို ဘာလုိ႔ လားဖရြန္႔စ္လုိ႔ မေခၚတာလဲဆိုၿပီးေတာ့ မေျပာပါဘူး။ ဒါေတြဟာ ဒီမိုကေရစီရဲ႕ အေျခခံသေဘာတရားေတြနဲ႔ ဆိုင္တယ္လို႔ ကၽြန္မထင္တယ္။ နံပါတ္ ၁ ကေတာ့ ႏုိင္ငံတစ္ႏုိင္ငံရဲ႕ နာမည္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ တရား၀င္နာမည္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ကုလသမဂၢမွာ သံုးဖို႔ဆိုၿပီး ေပးလိုက္တဲ့နာမည္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ကုလသမဂၢမွာ တရား၀င္သံုးတဲ့ တရား၀င္နာမည္ဆိုတာ ဖြဲ႕စည္းပံုအေျခခံဥပေဒနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး။ ဒါကသက္သက္ပါ။ ဒါျပည္သူျပည္သားေတြရဲ႕ သေဘာတရားေတြကို ေလ့လာၿပီးေတာ့ လုပ္သင့္တယ္လို႔ ကၽြန္မထင္တယ္။ ဒါကေတာ့ ဒီမိုကေရစီနည္းအရပါ။ ျပည္သူေတြကို ေလးစားတဲ့အေနနဲ႔၊ ေနာက္တစ္ခုကလည္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေျပာဆိုပိုင္ခြင့္ပါ။ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ကိုယ့္ရင္ထဲမွာ ရွိတဲ့အတုိင္း ေျပာဆိုပိုင္ခြင့္ဆိုတာဟာ ဒါဘယ္သူ႔ကိုမွလည္း ေစာ္ကားတာမဟုတ္ဘူး။ အဲဒါကလည္း ဒီမိုကေရစီရဲ႕ သေဘာတရား၊ ဒီမိုကေရစီရဲ႕ မူ၀ါဒေတြနဲ႔ ဆိုင္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္မို႔လုိ႔ ကၽြန္မအေနနဲ႔ေတာ့ ဒီမိုကေရစီကို ယံုၾကည္လို႔ ကၽြန္မဟာကၽြန္မ သံုးခ်င္သလို သံုးခြင့္ရွိတယ္လုိ႔ ကၽြန္မကေတာ့ ယူဆတယ္"

No comments: